Elitebruger
Tilføjet:
05-02-2004 23:35:42
Svar/Indlæg:
839/19
God aften folkens..
Jeg har to spørgsmål om Abit NF7-S.
Jeg har købt et sådan board brugt og det køre fino lige nu, men jeg har nogle PC2100 ram til låns og skal ud og have nogle nye inden alt for længe (2 x 256mb), jeg har ikke alverden af penge at gøre godt med (kan max skrabe 1100 sammen).
Jeg har kigget på en del ram, men jeg skal vide hvad der køre og clocker godt.
Jeg har tænkt lidt over:
A-data, Crosair, Crosair Value, Kingston HyperX, Kingston Value, Samsung.
Er der nogen som har erfaringer med hvad der clocker godt at ovenstående og som kører godt på det nævnte bundkort, eller som kan sige det stik modsatte?
Altså hvilke ram vil du anbefale?
Det andet spørgsmål.
Jeg har købt en EL-spare skinne i fakta som der var en som linkede til for et par dage siden. Den skal slukke for det som er sat til den når man slukker computeren (den bruger USB porten til at klappe relæet), men det gør den ikke, den kører bare vidre.
Spørgsmålet er så, hvordan får jeg den til det, den sender altså strøm igennem usb stikket, men hvordan får jeg den til at holde op med det?
Jeg syntes at jeg har kigget BIOS igennem men jeg har ikke kunne finde noget som kunne antyde det.
Der står ikke noget om mit NF7-S og min cpu i min profil da jeg ikke har haft tid til at opdatere det endnu..
Hvis der er nogen som kan besvare ovenståede spørgsmål så skriv - på forhånd tak!
/Kingu