Det er rigtigt at DD er et af de små firmaer, dvs. en slags udenlandsk "waterheads" der er seriøse mht. udviklingen af nyt grej.
Jeg syntes nu jeg har hørt en del udtalelser i retning af "waterchill" er det bedste, DD er er noget makværk osv. derfor vælger jeg naturligvis at forsvare det brand jeg foretrækker, jeg er dog ikke i tvivl om at asetek er begyndt at lave noget der er bedre. Og jeg har da prøvet lidt af hvert, så det er ikke fordi jeg er låst fast i DD.
Jeg har til dato ikke set en test af de to kølehoveder sat op imod hinanden. Men jeg er ikke i tvivl om at de ligger tæt opad hinanden.
-------------------------------------------------------
Mht. til de reviews... come on.. jeg kiggede på et af de "anerkendte" sites der har lavet et review på waterchill, og her er et citat fra siden "Vores første kig på vandkøling udløste en award til Corsair Hydrocool 200" dvs. at deres test af waterchill er deres anden test af vandkøling!.
Grunden til jeg måske går lidt ekstra til den er at den måde asetek har lavet kølehovedet på er jo ikke ligefrem revolutionerende, da det er D-tek der lavede det første kølehovede med en indgang og 2 udgange, derefter er Waterheads kommet med et design (omend groft), så DangerDen, og nu Asetek.