bob.dk kun det halve af ordren er kommet...

Diverse d.  09. februar. 2004, skrevet af ZyberNeo
Vist: 202 gange.

ZyberNeo

Superbruger
Tilføjet:
09-02-2004 12:09:14
Svar/Indlæg:
354/52
Bestilte to webcams men da pakken kom og jeg senere pakkede skidtet ud fandt jeg ud af at de jun havde sendt 1 webcam men jeg har betalt for 2! Har prøvet at ringe til dem men deres nummer er "udgået" har også skrevet en mail til dem men intet svar, hva gør jeg ?

Night_Hawk

Superbruger
Tilføjet:
09-02-2004 12:19:16
Svar/Indlæg:
40/7
Skriv til dem evt., men FFS køb da aldrig sådan et sted.

1. deres HP ligner noget man kan lave med frontpage på 10 min
2. Deres beskrivelser er underlige, mildt sagt. se bare her:

Nvidias GeForce FX 5600 er en af de kraftigste GPU'er til hjemmecomputeren. 3D ydelsen er enorm, og prisen er noget af det bedste man finder på markedet. Stabilitet og kvalitet er naturligvis i orden, og dette kort kan anbefales til alle der er på ud ...

3. Alt kalde sin side bob.dk, siger efter min mening det hele...

BOB BOB

Ang. dit spg. skriv til dem og gem det du sender hvis der stadig er problemer. Hvis der ikke sker mere, så melder du dem til "the cops" eller noget, så skal der muligvis nok ske noget..

Ovenstående er min mening om bob.dk og det er ikke sikkert den er holdbar, men sådan var min første tanker da jeg så siden.

Aphix

Elitebruger
Tilføjet:
09-02-2004 12:19:55
Svar/Indlæg:
1494/10
Vente på svar eller smid nogle flere mails...

Hvis der går 14 dage og du ikke har fået svar eller hørt noget fra dem så smider du en klagesag til forbrugerstyrelsen.

Palmen

Elitebruger
Tilføjet:
09-02-2004 12:21:49
Svar/Indlæg:
1302/23
Følte også siden var lidt smudset, her da jeg skulle bestille min nye HD. Så valgte at betale lidt mere, og købe den ved Itbutikken.

At leveringen så fuckede lidt er bare irreterende - fik ikke min HD her til weekenden. Har først fået den idag :P

- Lasse

EQuiNoX

Superbruger
Tilføjet:
09-02-2004 12:30:18
Svar/Indlæg:
62/11
hehe .. har selv kun lige modtaget halvdelen af min ordre ... bestilte 1 stk altac højtaler sæt
3 stk alps diskette drev
1 stk lg cd-rom drev

modtog i morges
1 stk lg cd-rom drev
1 stk alps diskette drev

har dog lige snakket med dem .. og ham der sidder i support vidste ikke lige hvad der var gået galt, men ville tjekke med forsendelsen , og undskyldte mange gange

prøv evt at ringe til dem på 63139910

EQuiNoX

Superbruger
Tilføjet:
09-02-2004 12:31:14
Svar/Indlæg:
62/11
og det var så lige også inde fra bob.dk