Dog så synes jeg at det er grimt at man kan se lys kilderne! Altså kathode rørene... Det ser ikke så fedt ud efter min mening, men det er vel en smagssag.
#13 mm, det har du, men så kan man evt smide "imo" eller efter min mening bagefter.. Det andet virker somom at man nærmest gør nar eller såden noget ;)
#14 Nu vil jeg mene at på diverse foras man sidder og skriver på, uddeler man sin egen viden, meninger og erfaringer så jeg vil ikke på noget tidspunkt skrive imo.
Der er jo ikk noget fedt i at købe et kabi og to CC rør og så smide det i og kalde det casemod... det er jo ikke lavet noget ved det... så det er ikke moddet.
Ingen der siger man kalder det et casemod... Men som altid ved kabinetter, er det smag og behag. De hdd bays der skal bare lige væk, så min radiator kan stå der.
#20 >> hvem kalder det et casemod ?:( Jeg smed det i "casemod" sektionen da det ved første øjekast ser ud til at være den mest sigende kategori til dette topic.
www.storagereviews.com har lavet et glimrende review, til dem som har interesse for sådan noget. :e
Jeg har også taget et billede af fronten, det kan ses her: