Tulatin er kan nok udebateres da sandsynligheden for at den nupper Tulatin er nok lille... (Dog fandt jeg en Converter til den opgave på et tidspunkt, og det virker vel når det sælges, men så skal bundkortet også lige undestøtte hastigheden...)
Men der er faktisk ikke mange bundkort der understøtter Tulatin, som aldrig rigtig blev til så meget...
FC-PGA CPU'er starter ved 500 MHz, (Soc 370)
Muligheden foreligger jo naturligvis fo at opgradere til 1 GHz, og det vil da give en del... men jeg tror som andre har nævnt ikke det er her det store problem ligger, det underlige er at det er PC100 Ram, og en 133 FSB CPU... dette spinder ikke rigtig sammen...
Som nævnt flere ram, vil nok give mere...
Win 2K burde køre ganske fornuftigt på den computer der, Har absolut ikke nogle problemer på min bærbar (500 MHz Celeron, 128 PC100, 10GB) det burde måske sætte det lidt i relief...
Men 128 Ram er ikke meget, og Office 2003 er måske lige overkill... men med flere ram kunne de godt tænkes det kunne køre fint...´
Og husk på, en computer er ikke hurgtigere end dens langsomste del... du skal altså have identificeret flaske halsen...
i Win2K kan du med Task manager overvåge Ram forbruget, overstiger det 128 MB, ja så er der med garanti meget at hente her...
(Ja jeg nævner nok mange af de ting der er blevet nænvt før)