Superbruger
Tilføjet:
10-02-2004 18:30:42
Svar/Indlæg:
69/23
Jeg har lige hentet en popupstopper for at kunne bruge nettet nogenlunde tilfredsstillende igen efter en formatering. Og lige nu ser min harddisk dejlig tom og overskuelig ud.
Men jeg ved at inden længe skal jeg hente AdAware for at fjerne adware og spyware, ZoneAlarm for at forhindre diverse trojans osv. i at lave ballade. Et antivirusprogram af en art. Benchmarkprogrammer, Winamp og så videre og så videre. Desuden sker det ofte at jeg falder over et program som jeg lige vil prøve, og så ellers glemmer at fjerne det igen.
Dertil kommer al den software der skal til min hardware. GeForce drivere, Soundblaster med surround og Logitech program til at styre mine tastaturgenveje.
Og lige pludselig ligner min PC en lodseplads igen. Alt ligger og flyder hulter til bulter. og jeg kan ikke huske hvilke programmer jeg egentlig har brug for, og hvilke jeg bare kan fjerne igen. Efter en måneds tid har jeg fået nok af det hele og skal formatere igen.
Jeg vil bare høre om jeg er den eneste der sidder med det problem, og om der evt. er nogen der har en løsning? Jeg ved godt at man skal defragmentere jævnligt og den slags, men det hjælper ligesom ikke på dette problem :(
M.v.h.
martin_shadow