Phaze - jeg har et af de PNY kort som var normale FX5900 kort, jeg prøvede at sætte kortet til 450/950 men det var den ik specielt glad for - jeg har ikke prøvet bios-flash, selvom kortet bliver ikke specielt varmt.
Efter en 3Dmark2001 er det ca. 54 grader varmt, og efter benchmark falder temperaturen til 44 grader på under 1 minut.
Jeg har ik lyst til at tage kortet ud og låne et digital-kamera, men jeg håber at du kunne bruge lidt af info'en alligevel.
Jeg sad den anden dag og sammenlignede FX5900 med FX5950 - og jeg synes ikke at det kan betale sig at flashe til et 5950, der var næsten ikke 10% ydelsesforskel, og med min Barton 3200+ kan jeg alligevel ikke udnytte kortet udover i sindsyge opløsninger som ikke engang er til at se på :e
PNY-hypen har måske vist sig at være mere end den i virkeligheden er, nu hvor man kan få et tilsvarende kort billigere ugen efter sit eget køb. Jeg beholder nu mit PNY kort, det har en hel historie tilknyttet sig, og det er vel også noget der er værd at tage med :e
Mvh. Uffe