#12 Den ligner også den jeg havde, den kom fra en Opel Rekord. Jeg tror der er mange der ligner hinanden.
Mht til kobber vs. alu, så siger jeg ikke at aluelementer virker bedre, men med de elementer jeg har haft har aluelementerne virket bedst. Jeg har desuden læst om andre der også har haft succes med elementet fra VAG (Audi, VW og andre). Mht plastik, så er epoxy super til dette, jeg satte da 1/2'' studse på alle sammen. Mht om køleribberne sidder tæt, så kunne man kigge igennem elementet fra Passat'en, det andet i alu kunne man ikke, det kom fra en Ford Mondeo fra halvfemserne, men det performede ganske ok alligevel. Jeg ved ikke hvordan luftgennemstrømningen var, jeg ved bare hvilke af de elementer jeg har haft der performede bedst hvor jeg brugte de samme to 120mm blæsere på dem alle.
Men hvis du har et link til en test mellem en kobberradiator tilsvarende din og et aluelement vil jeg da meget gerne læse den.
Den hugger jeg har købt hos, der koster de 100 kr og man kan sagtens presse ham lidt i pris hvis man tør, han ryger cigar og virker gal.