Bærbar

Diverse d.  12. februar. 2004, skrevet af System
Vist: 575 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
12-02-2004 19:59:07
Svar/Indlæg:
0/11005
Jeg står i den situation at jeg skal ud at købe bærbar computer ..
den må ligge omlring 12.000 Kr ...
Er lidt ligeglad med vægt og batterilevetid, da den skal bruges som "desktop replacement". og bare har brug for at kunne flytte den med mig uden det helt store besvær.
skal hovedsageligt bruges til film, musik og spil.

nogen forslag??

har kigget på en dell, men er lidt i tvivl?

ellers er der også en yderst attraktiv asus, hvad synes i om den?

http://www.computersalg.com/pr...

på forhånd tak.

:)

stegger

Superbruger
Tilføjet:
13-02-2004 12:55:39
Svar/Indlæg:
206/36
Jeg kan anbefale dig at kigge på acer... kører ni med 3. generation acer og der har aldrig været problemer.... og hvis det ksulle kommer er det on-site garanti... køber du en i travelmate serien er 1. år endda international garanti, lige meget hvor du befinder dig... pt har jeg en travelmate 280 med 1.8 P4 mobil, 256 mb ram som deles m grafikkort men jeg har absolut ingen problemer med at se dvd eller redigere digital-video... og CAD 3D programmer kører også meget fint... den er ca 1 år gamel så du kan sagtens finde en til 10.000 som kan opfylde dine behvov....
dell kender jeg et par stykker som har haft og de er ikke tilfredse med den support som dell yder(når uheldet er ude..)
acer er verdens 3. største bærbar producent efter HP og IBM men har vundet andel de sidste 2 år...

{_MyopiC_}

Overclocker
Tilføjet:
16-02-2004 12:08:31
Svar/Indlæg:
2/0
Ellers er der også zepto.dk.
De har en ganske god service og man har rimelige muligheder for at konfigurere sin egen maskine.

{_MyopiC_}