hvorfor Lian Li ?

Diverse d.  15. februar. 2004, skrevet af Jimmbo
Vist: 391 gange.

Jimmbo

Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2004 13:30:21
Svar/Indlæg:
337/73
nu har jeg kigget lidt omkrig og jeg har set at Lian Li tower koster en formuge... er det fordi det er designet eller kan det bare et eller andet vild cool?

Briston

Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2004 13:33:47
Svar/Indlæg:
2540/228
Der findes sgu ik noget federe end lian li!!!
Designet, MBskuffe uhh! :p, alt er bare fedt ved de kabinetter

Mattias

Superbruger
Tilføjet:
15-02-2004 13:34:18
Svar/Indlæg:
287/14
Har selv et Lian li maxi.

-Udseendet er fedt.
-alt er ud af aluminium.
-fingerskruer.
-go plads.

Kays

Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2004 13:54:41
Svar/Indlæg:
406/600
Du kan sagtens finde billigere alu-kabinetter.
Men så er aluminiums pladerne også meget tyndere.

Det er tykkelsen af aluminiumen og kvaliteten du betaler for.

Bare LIAN måden at montere HD'er på er nok til at de er de bedste kabinetter around.

Et alternativ kunne være coolermaster - men de koster også pænt deropaf.

Jowls

Superbruger
Tilføjet:
15-02-2004 20:37:43
Svar/Indlæg:
1016/19
Prøv at finde et sted, hvor du kan komme til at se (og røre) et Lian Li in natura. Så vil jeg garantere, at du er solgt og kabiet er købt :e

Kingu

Elitebruger
Tilføjet:
15-02-2004 21:01:49
Svar/Indlæg:
839/19
Well.. Jet havde også sine tvivl, bla om at det var for dyre, men han har ikke fortrudt at jeg råede ham til at købe Lian Li.

Lian Li er:
lette at arbejde med
vejer næsten ingen ting
flotte at se på

Men prisen skal selvfølgelig have sin ret og det er også på sin plads, da det ikke er alle som har Lian Li, lige som det blev med Antec/Cheiftec SOHO fileserver kabinetterne, de var fede til at starte med indtil at _alle_ fik dem IMO..
Bla. derfor jeg købte Lian Li ;)

/Kingu

Kristian

Superbruger
Tilføjet:
15-02-2004 23:14:07
Svar/Indlæg:
605/29
Tja nu vil jeg også være med!
Jeg har i øjeblikket: min main comp: Chieftec, som jeg er glad for, brug for pladsen i det, og så var den heller ikke så dyr - der skulle nemlig skæres hul i toppen :).
Min anden pc: ThermalTake Xaser 2, Black, kan så sige at det her TT kabi er tungt, og når man snakker kvali, så tror jeg ikke du kan splitte et TT Xaser 2 ad :) - mit chieftec er lidt tyndere i yderplade men ikke inden i.
Den comp i stuen: Lian Li, ikke så gammel, den er jeg også glad ved, og er blandt andet den jeg tar med til lan...
Så tja jeg kan anbefale alle 3...

Lian Li: Dyrt, får også hvad du betaler for.
TT: også pænt dyrt, men der kan man heller ikke klage :).
Chieftec: billigere, men der er bestemt ikke sparet på kvaliteten, og så kommer den uden blæsere, men med en 350W psu (mit dragon maxi gjorde, ved ikke med de andre).
eneste dårligt ved chief: fuld plastic front, men vil så sige at det vil du også foretrække når du mærker vægten på det.

Men som sagt, har jeg alle 3, kan anbefale alle 3, og har du pengene, så køb et Lian Li, der er bestemt ingen minuser ved dem jeg kan udpege.

Ra4dvNissen

Elitebruger
Tilføjet:
16-02-2004 01:21:20
Svar/Indlæg:
206/26
Jae, jeg fik tilbuddet om at købe et PC-35 af en m8 for 200,- såe det kunne jeg ABSOLUT ikke sige nej til...

:e