Temaer til windows osv. Men hvilke??

Diverse d.  16. februar. 2004, skrevet af michaelnacho
Vist: 307 gange.

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
16-02-2004 18:33:07
Svar/Indlæg:
281/74
Jeg har set en masse som har screenshots af deres skrivebord eks. Og det ser pisse frækt ud når folk har et tema på så det ikke er standard windows..

Jeg har lige reinstalleret min spand og kunne godt tænke mig at få noget frækt design på svinet.. Men hvad skal jeg vælge? Ved der findes en masse alternativer men hvad er bedst?

Kunne jo godt tænke mig noget der ikke fucker min com op for vildt og det skal være stabilt.. Men kan man få noget som ikke sluger total mange ram så man ikke kan bruge puteren til andet?

Hvad siger i til det gutter... Smid lige jeres meninger ;)

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
16-02-2004 18:51:38
Svar/Indlæg:
10398/435
hmmm, enten har du thema ellers har du ikke.. du må finde dig i at det sluger ram... kig på www.themexp.org der er masse vis af fede "thema'er".

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
16-02-2004 18:59:51
Svar/Indlæg:
281/74
Tænkte det nok det med RAM hehe.. Men fair nok..

Ska man bare bruge det indbyggede tema halløj i windows? Har også set nogen som på skrivebordet har hvor der står hvad vejret er og hvad der kommer på tv osv..

nogen som ved hvad det er?

Gider bare ikke installere alt muligt forskelligt crap!

Bosse

Superbruger
Tilføjet:
16-02-2004 19:08:20
Svar/Indlæg:
290/7
Det halløj på skrivebordet hedder Samurize, og det er virkeligt et fedt program. Det kan hentes her http://www.samurize.dk/ men hvis du ikke er så meget for at installere alt muligt "crap", så er det nok helle ikke lige dig, men fedt er det :e
Det tager lidt tid at lære at bruge, så er det ellers også fedt.

Se mit skrivebord i min profil :p

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
16-02-2004 19:09:59
Svar/Indlæg:
281/74
Hmm der står at man skal installere http://www.tgtsoft.com/downloa...

Men hvad for en skal man vælge? Gider ik så noget trial pis som kun virker i 30 dage osv bare for at få andre skins!

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
16-02-2004 19:21:37
Svar/Indlæg:
281/74
Ser fedt nok ud... vil jeg lige lurre på..

Man må jo ofre lidt ram for at få lidt frækt på skrivebordet hehe... bruger aldrig genvejene på skrivebordet så de skal bare gemmes væk.. men ville se fedt ud med det der tv, vejret, system status osv..

kører winamp og trillian så det skal også passe ind men må vel bare finde skins til dem som passer nogenlunde så det matcher..

Bosse

Superbruger
Tilføjet:
16-02-2004 19:39:59
Svar/Indlæg:
290/7
Jeg åpner winamp der hvor der står Winamp på skrivebordet, og knapperne virker som play, stop, osv Der står også hvad sang der spiller. Jeg har også lagt genveje ned vedsiden af start til de ting jeg bruger mest. Så slipper man jeg for så mange store på selve skrivebordet ;)

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
16-02-2004 19:53:51
Svar/Indlæg:
281/74
Ser fedt nok ud.. Har lige installeret det... Skal bare lige ha fundet nogle temaer som man kan bruge... Vil ikke starte med selv at lave et..

Ka man ik bare hente et færdigt?

Bosse

Superbruger
Tilføjet:
16-02-2004 20:04:30
Svar/Indlæg:
290/7
http://www.samurize.com/module...
Her kan man vist finde nogle færdige. Ellers er der nogle forskellige guides så man kan konne igang.
God fornøjelse med det :)

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
16-02-2004 22:06:03
Svar/Indlæg:
281/74
Ville være nice hvis man kunne downloade nogle færdige og så redigere dem..

Men hvad med start menu osv.. det kan man ikke lave om på med det program?

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
16-02-2004 22:31:31
Svar/Indlæg:
281/74
Damn noget bæ...

Er kørt surt i det.. Det virker sløjt det her... Man ka jo ikke engang se et preview af de temaer der er i download sektionen.. hvad ka det så bruges til.. gider ik at sidde og downloade en milliard temaer før jeg finder et fedt..

Noget nemmere med almindelige temaer... Man må da kunne finde noget lignende?

Gider ikke selv sidde og finde små scrpits og sætte dem sammen.. fatter heller ikke når man ex downloader den der tv halløj.. hvor skal den udpakkes? lægger den selv alt de rigtige steder eller hvad?

Fucked up!

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
17-02-2004 18:00:20
Svar/Indlæg:
281/74
Hmm har indtil videre droppet samurize... men tager det nok op igen senere.. ville sku være frækt med det tv halløj og vejret...

Men har fået et fedt skin til winamp og stille og rolig standard til trillian.. der ka man jo ikke få en skid ☹ Og så lige en baggrund... Synes det ser ok cool ud det hele..

Hvad synes i? Har smidt et pic under min profil..

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2004 18:42:03
Svar/Indlæg:
2694/107
ellers prøv aston... tror deres hjemmeside er www.aston.com
et billede at mit desktop

/Ash

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
17-02-2004 18:42:51
Svar/Indlæg:
2694/107
rettelse... www.astonshell.com men den erstatter explorer

/Ash

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
18-02-2004 00:14:00
Svar/Indlæg:
281/74
Hmm er ikke så meget for det hvis det går ind og overskriver exploreren osv.. hmmm mon ikke det fucker up i XP på et tidpunkt... hmm....

tror bare jeg må finde mig et stille og rolligt skin til xp så jeg kan slippet at se på den grønne start knap hehe...

men SKAL sku ha kigget på det samurize så jeg kan få tv oversigt og vejret nede i venstre hjørne 😉

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
18-02-2004 00:35:06
Svar/Indlæg:
2694/107
du kan til enhver en tid gå tilbare til den originale explorer ved at logge ud og ind igen... der kommer med en popup hvor du skal vælge om du til køre shellen eller explorer

/Ash

michaelnacho

Superbruger
Tilføjet:
21-02-2004 15:30:24
Svar/Indlæg:
281/74
Har installeret StyleXP og så faldt jeg over noget på astalavista som jeg kunne bruge sammen med ;)

Synes det ser ok cool ud nu.. http://www.overclocking.dk/bil...