Jeg har en AMD Athlon (Thoroughbred) @ 1727.1 mere info her --> http://www.clan-tuff.dk/ting/c... Håber det er nok info til at løse mit problem..
Det hele går ud på at min com crasher hver 10-15 min.. kommer an på hvad jeg laver.. har spillet meget "Dungeon Siege - Legends of Aranna" og "UT2004 demo" men i DS går der max 15 min så fryser den.. men når jeg spiller UT har der ikke været noget undnu, har også nogle film klip men der kan den også fryse efter 10 min, kan også finde på at gå ned hvis man bare er på nettet og surfer rundt..
Har testet ram med MemTest <-- ok efter 15 min Har testet CPU med BurnInTest 2.3 og 4.0 samt Prime95 = 54 c* <-- (er vel ok?) Grafik kort = Geforce 4 TI4200 128 Mbyte ram (Driver: 6.14.10.5303) <-- ikke testet! hardiske: 1x60 1x80 2x120 <-- kan det være dem?
Den har haft det længe, men jeg ved ikke hvad det er... Hvis i mangler mere info for at hjælpe så skriv da et inlæg..
jaja siger du så "Køb dig en anden com... ja men surt at have en com der ikke virker??" og køber mig da også en anden men ikke lige i dag!