Hey. Jeg har været inde på flere hjemmesider hvor man kan se "flash"-filer. Det har været filer hvor der blev emiteret sangstjerner og så tænkte jeg på... Er det muligt at downloade sangene alene så man kan brænde dem ned på en cd. Det er jo en form for tegnefilm men jeg vil jo bare have musikken.... Hilfe Hilfe.... ?:( ?:( ?:(
Advanced MP3 Sound Recorder is a sound recording program. You can use it to grab any sound, including music, dialogues from movies, game sounds, and so on. You can record sound from a microphone, Internet streaming audio, or music played by Winamp, Windows Media Player, QuickTime, and other multimedia applications. Your recordings can then be saved as MP3 or WAV files. It also includes a built-in WAV/MP3 player, so you can listen to your recordings immediately after you finish them.
#0 tja... hvis jeg finder en flash film jeg gerne vil have plejer det at stå i koden til siden hvor den ligger. Så kan du så lave et dokument med et link og højreklik og vælge gem som. Hvis du ikke er en haj til at skrive html-koder, men godt kan finde linket så kan word (dog kun i yderste nødstilfælde) godt bruges til at lave det ene html dokument med et link.
ellers bare brug en wav-optager! der finders nogen glimrende på download.com