Så fandt jeg endeligt fejlen, og det er lidt chokernde.
Jeg har nu i flere dage forsøgt at få dette bundkort til at køre, og har nu endeligt fundet fejlen, og nogle vil sikkert sige " Er du blind "
Jeg har siden da købt en AMD 2400+, Duron 1600, ny Psu, andre ram Pc2100.
Nogle skrev den kun kunne køre med max. AMD 2400, så sådan en købte jeg, men det virkede hellere ikke.
Satte en 420W Thermaltake Psu i, som døde pr. omgående den blev tændt med bundkortet, og HFI relæ'et smuttede.
Så i dag fik jeg et meget lille stød af kabinettet, og det forstod jeg ikke rigtigt, pillede alle dele ud af computeren, og da jeg tog fat i bundkortet mærkede jeg noget på bagsiden, og jeg vendte så bundkortet om for at se hvad det var.
Ved alle huller til montering af bundkort, sad der små stykker sort isolerings-tape, efter at bundkortet tidligere har været vold-monteret, og dette har sikkert resulteret i kortslutning for sælger, så får at elininere for dette defekt, blev der sat små stykker isolerings-tape rund om hullerne, så der ikke kom kortslutning for den uheldige køber, som er KillerFrog.
Jeg har nu taget digital billeder af dette, og skrevet til sælger igen, og bedt om en forklaring, får jeg ikke en meget god forklaring på dette, offentligør jeg han's salgstråd og private navn, for at advare andre, og vedlægger billeder som bevis, og denne tråd.
Jeg har brugt næsten 1500 kr. + en død Tt Psu på dettet, lidt surt.