digitizer

Diverse d.  19. februar. 2004, skrevet af System
Vist: 118 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
19-02-2004 04:09:56
Svar/Indlæg:
0/11005
Jeg overvejer at købe en digitizer, men hvilken en skal jeg vælge?
Den må helst ikke koste en bondegård max 1200 kr.
Den skal helst være i a4 str.
Hvad får jeg for pengene hvis jeg vælger en dyrere?
Sparky

Superbruger
Tilføjet:
19-02-2004 10:28:47
Svar/Indlæg:
366/304
Vælg wacom, hvis du skal have noget ordentligt, alt andet er kopiprodukter som oftest ikke virker i f.eks. photoshop.
Ville anbefale dig en graphire 2 eller 3, 3'eren er den nyeste med højere opløsning, det er kun noget du lægger mærke til hvis du tegner meget. Du får ikke nogen A4 digitizer til under 1200,- kr.

De dyrere løsninger fra wacom har tilt funktion dvs. at den kan mærke når du hælder pennen fra den ene side til den anden. Andre har mulighed for at slutte en airbrush til. Du kan læse mere om de forskellige funktioner og størrelser på wacom.com

Jeg har haft en sandberg og kender en der har haft en thrust og det er altså bare billigere versioner af wacoms produkter, der er en grund til at de koster det mere.

Er du sikker på du skal have en A4? Prøv at gå ned i den lokale computerforretning og prøv en før du køber.

BTW. hold dig fra wacoms volito pen, da det bare en en neddroslet graphire som ikke er nær så trykfølsom desuden har den heller ikke viskelæder.

http://www.edbpriser.dk/Listpr...
Med sådan en går du ikke helt galt i byen, og hvis du har pengene til det så køb endelig en A4, du vil aldrig nogensinde bruge en mus igen når først du har vænnet dig til en digitizer undtagen når du spiller 🙂