Jeg har et problem med en computer. Den genstarter bare lige pludselig 20-30 min efter den er kommet ind Windows, andre gange kan der gå op til en time eller to. Den gør det både når man er ved at spille et spil eller når den laver ingenting. Den er ikke overclocket.
Computer: P4 2.6 GHz. Asus P4P800 i865PE A-Data PC 3600 Ram Gigabyte ATI 9600 Pro 400 Watt NorthQ PSU
#2 Det kom et par dage efter jeg samlede den. Tror nu ik det er varme problemer da Cpu ligger på 30 - 40 c. Ram ved jeg ikke men jeg vil prøve det i morgen.
Sørg for at have en firewall ellers får du alt muligt snask ind fra nettet - www.trendmicro.com kør den virus scan gratis der, den plejer at nappe det, download også adaware eller et andet anti-spysoftware prog... check at køler har fuld kontakt? min lukkede nemlig pga dårlig kontakt men lå på 50c under lukning (amd)...
prøv at geninstallér windows og smid alle driverne på for at se om det hjælper, hvis ikke så prøv at skil hele systemet ad og saml det på en avis eller noget andet antistatisk. Prøv evt. at smid en anden blok ram i din maskine.