HEHE......LOL :e :e :e :e
El start - Scooter
Jeg beklager at måtte meddele at min kære mormor er afgået ved døden pga. en opladning med highspeedstrøm..
Min mormor stod inde i køkkenet og lavede mad da jeg stod ude i garagen og rodede med scooteren, Jeg valgte så at starte den med elstarteren hvilket bivirkede at min omdrejningstæller absolut kørte 11 gange rundt hvilket ca. er 159.000 rpm.
De mange omdrejninger resulterede i at stemplet fløj igennem topstykke, fordæk, forfælg og fordæk igen, ind gennem gipsvæggen i værkstedet og derefter 16meter hen imod vores hus, ind igennem 3 murstensmure og lige ind i hovedet på mormor, hvorefter stemplet, nu med hjerne, tog en 12km lang tur (Som NASA straks observerede, hvilket resulterede i laserbeskydning hele vejen, men pga. den højre fart resulterede det kun i afbrændte træ'er og meget hullede veje) til nabobyen og tilfældigvis ramte end hos en gammel bekendt, nemlig min morfar.
Efter episoden har jeg valgt at finde mit gamle 3. volts batteri frem og droppet tanken om NOS på min lille 70ccm scooter, da jeg nu bare giver den et skud elstart og så kan selv den værste Yamaha R1 ligge sig ned. 0-100 har jeg endnu ikke været i stand til at måle da min (Og mine venners) reaktionsevne simpelthen ikke kan følge med...
Topfarten har vi forsøgt at måle med gps igennem nirvada-ørkenen, men i mangel på ørken har dette ikke været muligt.
Takken fra min morfar vil ingen endde tage, så jeg sender takken videre til jer, Jydsk Atomkraft for jeres highspeedstrøm.
Rapporteret af Morten Sandholm.
Hehehe.......Var lige ved at falde ned af stolen af grin..