Jeg sidder lige nu oger er igang med min 1700+ og ville høre om der var nogen der have haft gang i det samme projekt. Hvad gjorde I for at opnå de bedste resultater?
Sidder med et MSI K7N2 Delta bundkort med Vantec Aeroflow køling.
Jeg sidder med mit 8rda+ kort, og en 1700 +, som jeg kan smide op på 217X10.5 uden problemer.. 1700+'eren er meget kendt for at være god til at oc'e, hvilken stepping har den du sidder med? Skal lige siges jeg sidder med en volcano 7+ køler, og et vdd mod @ 1.82V
Indtil vidre er det med standart spænding men jeg er begyndt at få fejl nu... Det eneste jeg har forsøgt mig med indtil nu er at skrue op for FSB'en og der rammer jeg fejl omkring 163
Indtil vidre er det med standart spænding men jeg er begyndt at få fejl nu... Det eneste jeg har forsøgt mig med indtil nu er at skrue op for FSB'en og der rammer jeg fejl omkring 163
Hmm har ramt en ny mur :x Er kommet op på 1763 MHZ med FSB'en på 160 og den kører stabilt. Hvis jeg sætter FSB'en ret meget op herfra så begynder der at være problemer med windows. Det hjælper umiddelbart ikke at sætte spændingen op... Nogen ideer?!
jeg har samme cpu , jeg kører 200 i fsb og 12 i multipler , så det kunne være at du skal ændre lidt på din mutipler , og min vcore er på 1,725 volt og standart på en sådan cpu er på 1,5volt , så min løber snildt 2400mhz :e