Det kan undre mig lidt i ikke bruger nogle af de tråde hvor vi i forvejen snakker om det samme.. så havde i vidst det hele og endda også hvor man kan købe sig en Barton 2500+ om ca 10 dage..
Stort set alle 2500+ har clocket godt, en del 2400+ har også dog har 35w udgaverne mod forventning ikke været bedre end 45w udgaverne.. i den del tilfælde tværtimod..
Jeg kører pt. med en 2000+ 35w som er en 256 kb cache udgave mod de 512 på 2400+ og opad.. men den kører 2600Mhz stabil men er dog låst ved en multiplier på 12,5. De 2500+ jeg har læst om er nok låst på tilsvarende vis, dvs de kan godt clocke ned som jo bruges af speedstep, men de kan ikke clockes meget over standart.. Mobile udgaverne er så også sat til 133 på fsb'en i forhold til de 166 som desktop udgaverne kører, hvilket gør at der skulle være åbent for mere end rigeligt på multiplieren da de begge kører med samme antal mhz.
Der findes faktisk mobile udgaver af forskellig salgs fra 15w til 72w men jeg tror som udgangspunkt man skal kigge på erfaringerne fra desktop udgaverne og så på hvordan de clockede da mobile er håndplukkede udgaver af samme, men udvalgt da de kan køre med mindre strøm...
Men lad os samle erfaringerne i en tråd, jeg ved vi er mange der inden for den næste 14 dage får forskelle udgaver hjem.. jeg glæder mig personligt meget til at lege med min 2500+ 45w!