Hader: Dårlige tabere!

Hyggehjørnet d.  22. februar. 2004, skrevet af NoNig
Vist: 225 gange.

NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2004 00:15:12
Svar/Indlæg:
23132/740
x( x( x(

Jeg hader seriøst dårlige tabere. Der er ikke noget værre end folk der er så fucking skadefro når de vinder. For så er de Ihh og Åhh SÅ gode! Men når man så fnalrer dem med et par gange. Så er det sgu for satan da også Jordens rotation, stjernernes stilling og kosmos der er imod dem. Jeg kan ikke understrege nok, hvor fucking meget jeg hader de typer. Og så er de endnu værre i quizspil, hvor de tror at de ved alt, men slet ikke vil være ved at de ikke ved en skid om noget som helst. De sidder og griner med og ta'r pis på andre, men når man så retter dem sidder de så bare tilbage med en fornærmet mine. Hva' fanden er det der sker?

Er de blevet tabt som små, eller er de bare endnu et led i den opdragelse der har forvasket hele generationen med, at de må sgu da for fanden ikke tabe, for de er jo Ihh og Åhh SÅ specielle. Moder jord og selveste Guds engle kiggede på da de blev født. Og da lille Ida eller Augustus får tæsk i skolegården, fordi at de selv tror at de er så specielle og mener at de kan træde på alt og alle, så forstår de det ikke. Senere hen i livet flipper de ud, når det går op for dem, at de rent faktisk skal yde en indsats i livet for at komme frem. Og at alt ikke bare kommer flyvende på sølvfade...

Hvorfor helvede skal man trækkes med de typer som bare tror at de er SÅ fucking meget mere værd end alle os andre, bare fordi, at de er så fucked up i hovedet at de ser andre mennesker end deres eget spejlbillede? Hva' er det der er gået galt for dem, siden at de kan te sig som snobber, fornærmede kællinger og nogle skide overklasse højrøvede bedrevidende psudointellekter møg svin?

Jeg får kraftedme flip når man skal høre på dem, sidde og spille kloge. Og når man så retter dem, så får man bare smidt: "Jamen lille Ida ved SÅ meget mere end dig!". NEJ!!! Lille Ida ved sgu da for fanden ikke en skid om hvorfor stjernerne roterer, hvorfor flaget på Månen kan vejrer uden vind! Det ved hun sgu da ikke, ellers ville hun jo ikke stille det åndssvage spørgsmål! Vel?!

Og når så Augustus stiller sig op og prøver at være en mand, men det mest spændende der i virkeligheden er sket i hans liv, er at han har set en nyhedsudsendelse om Gammel-Estrups borgerforening der holder vælgermøde et eller andet sted i Jægerhytten i Mølleskoven, ude hvor folk for fanden ikke gider at ta' ud. - Kan så pludselig snakke med om hvorfor det hedder "bug", "bit" og "byte". Når manden ikke engang er klar over hva' fanden der er 'tænd og sluk' og 'reset' på hans kabinet.

Når stodderen så får slag i counter-strike eller et andet spil forbeholdt mindrebegavede tomhjerne som ham, så tuder og piver han. Og køber en fucking optisk mus, og tror at hans chancer forbedres: "For en optisk mus, opdaterer med lysets hastidhed... OPTISK!" - Ja for fanden fætter papnakke. Du må sgu da være noget speciærligt (blanding af: "Speciel" og "særligt") siden du kan sige sådan nogle fine ord, som 'optisk' og 'lysets hastighed'. La' mig lave dig en frossen dessert af noget urgammelt Jakabov!

Hvorfor helvede skal man sidde og hører på sådan nogle mennesker? Kunne man for en gang, bare én gangs skyls ikke sparke dem så hårdt i røven, at de kunne smage lort i 14 dage efter?! Hva' er det der gør, at de tror at de er SÅ specielle, og tror at de kan tillade sig alt???

... :r

- Skulle lige lukke noget gas ud! Sorry, at det gik ud over jer :r

Ham_Selv^
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2004 01:33:19
Svar/Indlæg:
2453/80
fornemmer jeg en lille smule andspændthed ?

jeg hader Gammel-Estrup ! x( x( x( har sq mest lyst til at sende lortet til helvede med en omgang Nitro-Pis x( x( x(