B-one hjemmeside hjælpe hurtigt?

Diverse d.  22. februar. 2004, skrevet af BFCS
Vist: 302 gange.

BFCS
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2004 14:47:41
Svar/Indlæg:
57/11
Ja jeg har lidt et problem eller noget. Jeg synes er underligt. Og kan ikke se hvad de skal bruge det til. Ikke fordi jeg har noget særligt i min mail boks. Men Den er jo da lidt privat som sådan. Eller der er da et par password til et par steder når. Man melder sig til hjemmesider og andet osv.

Men for at komme ind i sagen skrev jeg dette og fik dette svar:

Hej B-one.

Jeg har lidt af et problem.

En del har klaget over til mig.
Med at jeg ikke har svaret på deres mails. Eller ikke har svaret dem. Og jeg har hverken modtaget noget fra dem. Og har svaret dem der har skrevet. Så jeg ved ikke om der ligger en fejl eller noget et sted ved jer? For det ville jo være træls da jeg nok ikke så er den enste der ramt. Men jo lige med at finde ud af det. Og jeg er blevet helt 100% på det nu nemlig. Har holdt øje med det de sidste 3 uger nemlig. Så det et stykke tid det har stået på. Om i vidste der var eller har været noget galt osv? Ellers forsat god dag.

Venlig hilsen Brian

Deres svar:

Hej Brian,
kan du oplyse hvilket e-mail konto det er og hvad passwordet til denne er?

Med venlig hilsen / Best Regards

SUPPORTEN


Og det med de skal have password kan jeg sku ikke helt forstå???
For de har fået e-mail konto osv. Det sker der jo ikke så meget. Ved osv.

Men skrev også tilbage hvad de skulle bruge den til. For man ved sku aldrig i disse dage hvad der sker osv.

Så vis nogen har prøvet det. Eller har noget at sige til det. Ville jeg være glad for at hører. Hvad i har prøvet???

beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2004 14:54:38
Svar/Indlæg:
3943/44
Det er temmeligt skummelt
BTW så må b-one jo være root, og der for er kodeord ligegyldige for dem, da de har adgang til alt aligevel. (jeg kører linux engang imellem)



BFCS
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2004 15:37:51
Svar/Indlæg:
57/11
#1 Ja det var jo også det jeg syntes var underligt osv.

Og jeg skrev også tilbage til dem igen. Hvad de ville med det. For skrev kunne ikke se hvad det havde noget at gører med min mail. At de skal ind i den eller noget.



beatmore
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2004 16:29:16
Svar/Indlæg:
3943/44
Jeg sagde ikke han kunne se det, men han kan se det der er beskyttet af passwordet



BFCS
 
Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2004 17:25:22
Svar/Indlæg:
57/11
#3 det har jeg heller aldrig sagt eller været inde på noget om.

Mere det hvad skal han med mit password til min mail. For der jo ikke noget at stille i derinde eller sørger for at jeg for mine mails.

Det jo inden ved dem der noget der kører ustabilt osv.

Og det kan jeg ikke se hvad de skal bruge mit password til min mail. Lige så det :)