"Højreklik menu"

Om siden d.  22. februar. 2004, skrevet af Stamps
Vist: 319 gange.

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2004 21:43:01
Svar/Indlæg:
4263/107
Eftersom jeg kan forstå at OC.dk er ved at gennemgå en større modificering, er jeg i den forbindelse kommet til at tænke på hvorfor underkategorierne i højrekliks menuen ikke står i alfabetisk orden ?:(

Det er en meget mærkelig, og rodet måde de står på synes jeg, måske er de stillet op efter hvad der "bruges" mest ?

Dette indlæg skal ikke opfattes som et surt opstød, det har bare undret mig lidt, og også virket mærkeligt at der ikke var system i det, på en måde... :r

Fortsat god søndag aften :e

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
22-02-2004 21:49:14
Svar/Indlæg:
4263/107
Jeg synes personligt også at det er en mega fed feature, og at man samtidig kan kan vælge at have den eller ikke at have (to be or not to be :e) gør det endnu federe ;)

Diller

Superbruger
Tilføjet:
22-02-2004 22:55:41
Svar/Indlæg:
76/1
#1 - Nice ide - synes også at menuen er rå irriterende og hvis man kunne slå det fra i profil - det ville jo være genialt....eller ja man kunne måske bare lave det så man har begge muligheder...så man ikke behøver at logge ind hvis man bare hurtigt lige checker OC.DK fra en anden comp, men at man stadig lige kan fravælge den menu.....

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
23-02-2004 07:23:18
Svar/Indlæg:
6052/189
tja... jeg bruger den aldrig, og kan faktisk ikke lide den... den fjerner jo ens muligheder for fx at klippe et link eller lignende... selv er der jo ctrl + c / v men jeg bruger altså højreklik på mange andre sider... ud siger jeg !