problemer med win2k boot

Software d.  22. februar. 2004, skrevet af SimTex
Vist: 196 gange.

SimTex

Superbruger
Tilføjet:
22-02-2004 23:34:42
Svar/Indlæg:
527/21
Hey
Nu er jeg ved at gå godt amok over min pc. Den har gjort følgende mindst 3 gange inden for de seneste par måneder, kom endelig med forslag til hvordan det kan løses.

Mit windows 2000 chrasher (står fast) når har loadet hele den første indikator færdig (altså inden boot billedet med farverne kommer frem). Problemet opstår når jeg ved et uheld ikke lader computeren lukke helt ned, eller som i dag slukker inden den er kommet ind til adgangskode skræmen. Men det kan da ikke være rigtigt at man bliver nødt til at reinstalle windows pga. af så simple ting, vel? Reinstall er hvert fald den eneste måde jeg har kunnet løse problemet hidtil og det er sq lidt træls i længden x(

Hvad tror I der er galt? Mistænker harddisken for at have bad sectors men powermax melder alt ok. Har også mistanke om at min strømforsyning spiller mig et puds, eftersom en af harddiskene der sidder på samme strømkabel som mit r9800se@xt har det med at spinde op og ned hvilket resultere i at harddisk lampen lyser konstant, men computeren står fast.

HJÆLP MIG plz...