Ellers så søg lidt herinde, der er en masse der har spurgt om det.. Jeg har en LiteOn 811s og den er jeg meget glad for.. Ellers er Plextoren vidst også værd at anbefale
Tja det skal jo være en der kan bruges til at atge "backup" med ;) og mht Protected Data Disc (det må være den sikkerhed der er på foskelige ting) Og både plextor og pioneer og nec kan ikke kopiere SecuROM v4.x No .... nogen der kan det????
Jeg har sidet og læst og sammenlignet lidt... og må sku nok sige at jeg tror plextor er det bedste køb, hvis der er nogen der er uenig i det er i meget velkomne til lige at skrive =) regner med at bestille den imorgen...
Jeg har den 2500, og jeg er meget tilfreds. Den brænder snildt Verbatim DVD-R 4 x i 8 x hastighed. Har ingen probs. haft med firmware eller lign. Jeg bruger Nero 6! :e
Det er ikke lige noget om DVD brændere, men hvis du har en stationær Sony DVD afspiller skal du være med påpasselig med hvilke DVD medier du bruger, for Sony afspillere er meget følsomme overfor mange typer af DVD medier. Kan anbefale Fuji's DVD+R skiver...
#16...jo, det er de altså. Verbatim, f.eks., er ikke gode at afspille i en Sony DVD afspiller hvis medierne er brændt ved 4x...der er mange fejl; erfaring. Derimod Fuji i samme tilfælde afspiller uden fejl.
Tja har lige snakket med nogle forskelige, og plextors er jo ved at være den ældre model... og den brænder kun - skiver ved 4x så hælder sku mest til en NEC... men ved det ikke...