-> #0
Jeg synes at det er en dårlig idé fordi, at man kunne frygte al mulig slags personlige angreb. Oc.dk har allerede en slags "uofficiel blacklist", hvor div. sælgere bliver hængt ud og diskuteret, hvis ret er. Problemet med det du foreslår er, at man kunne frygte at én utilfreds kunde, nemt kunne komme til at give et forkert indtryk baseret på forkerte hændelser.
Det være sig at kunden ikke er klarsynet nok til at kunne give en objektiv vurdering, og dermed kunne komme til at skade fremtidige handler for den givne sælger.
Derfor er det bedre at sagen bliver vurderet som de så ofte gør her på oc.dk, og når tiden er, så bliver sælgerens navn/nick( evt. adresse) opgivet. Så folk for fremtiden ved hvem vedkommende er.
Jeg vil ikke ønske for nogen, og ikke mindst jeg selv, at det kom til at ske. Så derfor mener jeg at den slags skal holdes i det offentlige forum, hvor tingene kan blive vejet og målt. Og når tiden er inde, bliver "facit" givet.
Jeg håber seriøst, at dette ikke vil anspore nogen til at begynde på at skrive den slags i logbøgerne. Den del af profilen er både privat og meget offentlig. Så derfor er det en meget dårlig idé at begynde med at føre den slags debat på det felt.
Omvendt, så ville sælgeren bare kunne slette de kompritterende indlæg i logbogen...
Håber ikke at det bliver aktuelt.