Som riska siger, og sæt den til at køre efter jumperindstillinger, og ikke manuelt! Min vil ikke køre 200 eller derover hvis jeg bare har sat den til det i bios, den skal stå til at køre efter jumpers!
DU kan godt gøre det uden loddekolbe, men så skal du ansætte en person til at holde de variable modstande fast på moboet, og det kan nok ikke betale sig i længden!
Din CPU skal nok holde i nogle år selvom den kører 200 FSB
#16 Hvordan er din Vcore så høj? er det ikke en duron 1600 du har? Du kan nok nøjes med den der hedder Vchipset, og måske også Vcore, men pas på ved Vcore, de har vendt chippen 180 grader på rev. 3 af moboet, men tæl ud fra hullet i IC'en, det er ben 7 og 9 der skal en modstand imellem... du kan få de variable modstande på www.el-supply.dk
Riska har lovet at skrive en guide til www.burn-it.dk om moddet, jeg regner med at den bliver rimeligt udførlig :)
Jep men efter planslipning og xtra køling så kan det jo være at 2.6volt og 220mhz fsb bliver ok du skal jo regne med at dine ram hele tiden køre 400mhz da de er sat til den hastighed i bios!!
#30 Er det rigtigt? Jeg troede de kravlede med op? Eller er det kun hvis de står til Auto? Mine RAM lader nemlig til at maxe lige omkring de 213 MHz ved CAS3!!!
Der er jeg bange for at du tager fejl Riska... da jeg satte systembussen til 133, og rammene til 400 døede den på 146, hvilket svarer til 213 på rammene, og jeg ved det ikke kan være CPU eller Chip der ikke kunne klare det!
#39 Jeg tænkte det samme, men min vil kun køre præcis 200 :( Men får en ny CPU sidst på ugen, samt får planslet min NB, så skulle den gerne lidt mere derop af!