Superbruger
Tilføjet:
23-02-2004 20:54:07
Svar/Indlæg:
256/18
Nu har jeg endelig fået mit VapoChill moddet ind i et Chieftec Full Tower op og køre. Fedt nok egentlig.
Den kedelige del af det er bare, at jeg ikke rigtigt kan få trukket nogle ordentlige hastigheder ud af min XP 1700+ JIUHB DUT3C.
Da vi skulle montere kølehovedet har vi på en eller anden måde fået skubbet beskyttelses-shim'en op og ligge på selve kernen, så der aldrig var reel forbindelse mellem kernen kølehovedet. Bundkortet startede med en fæl vrælelyd, og vi skyndte os selvfølgelig at slukke igen i en fart. x(
Efter at have konstateret hvad fejlen var, prøvede vi igen at montere kølehovedet, nu bare uden shim'en monteret (ville ikke lige gøre tricket igen :r ). Og det kørte tilsyneladende bare derudaf, uden fejl eller dikkedarer. Men da vi så skulle give den noget gas på hastigheden fandt vi så ud af, at den ikke sådan lige vil køre ret hurtigt. Den kører rockstable ved 2100 (210*10), men giver jeg den et nøk opad på multiplier så den kører 2200 kommer den aldrig i Windows, men giver mig den flotte blå skærm og genstarter.
Kan det være på grund af det lille shim-trick eller skalerer den bare ikke bedre?? Tænkte der måske var nogen der havde lidt erfaringer. ?:(