Jeg har i en længere tid prøvet at komme op på 200 FSB stabilt.. men når jeg når de 200 resetter min gfx kort coren eller noget i den retning og så blinker min skærm.. så jeg gætter på det er min Codegen 350W 15A ved 12v der sætter grænsen? kan ikke engang køre 190 fsb.. der er kun et power kabel, og på det sidder der:
2x Drev 2x HDD 1x Diskette Og så Radeon 9700 Pro 128
Et andet spørgsmål.. min bror har samme PSU og han får kun 3000 Point i 3Dmark03 med sit MSI Starforce Geforce FX5900 Ultra.. resten af hans specs er:
Codegen leverer nok nogle af de ringeste PSU'er, så det kan sagtens være problemet. 350 Watt er dog absolut nok til almindelige systemer - hvis de vel at mærke er af tilstrækkelig høj kvalitet. Få dig f.eks. en Chill Innovation eller en NorthQ, det er kram, til en god pris.
Det kommer helt an på mærket....Vælger du Codegen, er svaret nok nej, men vælger du f.eks Enermax, Antec, Fortron eller en anden af de "store", er svaret ja!
400w vil kunne gøre d hvis det er en kvalitets PSU! har ik så meget styr på de gode og billige psu'er, men ved da at en antec er noget af det bedste...