Hejsa jeg har lige fået sat en ny graffik kort i min Com men har nu små problemmer med den...
Min skærm er begyndt at blinke engang imellem og min com er begyndt at genstarte helt af sig selv nogen gange, især når jeg starter Counterstrike op gennem Steam... Det er en Geforce fx5200 med Tv out og ja jeg har hentet driverne fra Nvidia's hjemmeside men er ikke sikker på det er de rigtige... Håber der er nogen der kan hjælpe mig... PLEASE
Problemmet er bare at jeg ikke har cd'en... Har nemlig fået den af en der kun har brugt den et par uger inden han fik en meget bedre i fødselsdags gave... Og han har mistet cd'en...
Altså problemet ses især når jeg starter Steam og går ind og åbner counterstrike og når den er åbnet så trykker på en af knapper derinde men så fryser den bare til og en halv minut senere får jeg en blå skærm hvor der står noget som jeg ikke når at læse inden den genstarter
Hmmm ja jeg bliver vel nok nødt til at geninstallere... Men hvis det ikke virker hvor kan jeg så finde ud af hvad Minimum PSU Krav der er til Min Graffikkort??? Så må jeg købe en ny hvis det er det der er galt...
Er der slet ikke andre der har haft samme problemer??? Jeg har nu geninstaleret det og updatet mine drivere med de nyeste og det er stadig det samme problem
Hmmm i følge denne test (http://www.jscustompcs.com/pow... ) er det mit PSU der ikke yder Nok Kraft(Watt)... Jeg skal bruge ca. Mindst 367W mens min kun yder 250W...
Jeg har fundet en til 200kr i Edbpriser.dk (MiCase Power Supply WR400 low noise) som jeg vil høre om den er god nok...
Paa forhaand mage tak til alle dem der har proevet at hjaelpe mig