Min nuværende semi billige 400w psu har simpelt hen ikke det der skal til. Så jeg vil ud og investere i en ny psu som skal bruges til oc. Efter have læst i diverse forum virker Antec TruePower serien umeldbart som et fornuftigt bud på en støjsvag god psu. Men så er det bare om det skal være en 480w eller 550w.
Mit system:
Asus A7N8X Deluxe Amd Barton 2500+ Geforce FX 5900XT WD Raptor 36GB WD Caviar 250GB IBM Deskstar 40GB x 2 CD Brænder 48x24x48 DVD Rom 16 Flobby Drev Papst 12db x 5 Papst 19db x 2
Det er en rigtig god strømforsyning. Jeg har ingen problemer med den, udover at mit "anti-case-modding" demeti egentlig forbyder mig en strømforsyning med blåt lys i... :l
Har også en TrueBlue 480W og den trækker mit Vapo + 4hdd + 3 drev + alt muligt gøjl helt fin + masser af volt til at clocke CPU med (12+ ligger aldrig under 12.00v og det samme med 5+ den ligger også stabilt over 5.00v)
#9 Få fat på et multimeter og så mål hva din 12+ 5+ og 3.3+ ligger på. Er de et stykke under hva de skulle være så ville det nok være smart at skifte, det er jo også en ting der ikke lige sådan bliver forældet li som med gfx/cpu
Har selv haft en Antec TrueBlue 480w, udemærket psu. Men så længe du ikke skal trække 5 hdd's. 3 cd rom drev en vapochill og alt muligt lysgeil er den god nok. Min stod af efter ca. et år. 12v udgangene smeldtede sammen med stikne på mit bundkort :(