-> #0
Tjah. Der er mange brugere, en masse data... hva' ved jeg?!
Nogle anklager kildekoden på siden, andre serveren. Nogle anklager deres egen internet-forbindelse, andre anklager serverens.
Der er ikke andet at gøre end at acceptere det, eller smide et økonomisk bidrag som nogle har valgt at gøre (bl.a. ved at deltage i konkurrencen ude til venstre). Jeg vil ikke sidde og opfordre folk til at smide penge til højre og venstre, blot for oc.dk's skyld ;) - bare rolig!
Jeg tror, at "man" faktisk ikke rigtig ved det. Der har været et par tråde om det før. Og det er da også ved at være et stykke tid siden sidste nedbrud (7-9-13 *bank bank bank*), så der er nok ikke andet at gøre end at acceptere de par sekunder det tager.
Jeg oplevede faktisk at det tog over et minut at hente en side, det var på min 512/128 forbindelse :l - Det er vistnok lidt forskelligt hvordan folk ikke mindst opfatter problemet, men også hvordan de oplever det.
Tag f.eks. det, at søgefunktionen har opført sig mærkeligt siden der kom gæstebøger på siden. Der er SÅ mange faktorer, som alle spiller ind.
Måske du ville få bedst svar, hvis du/I henvendte dig/jer til overclocking.dk's driftsledelse... der er nok ikke andet for ;) :l