Tak for det med driverne, ikke så heldigt, det er rettet nu.
Mht. til VIVO: Det er rigtigt at denne feature er rigtig god til f.eks multimediedesignere, jeg er bare bange for at meget få af vore læsere reelt får brug for en sådan feature. Jeg har sådan set også nævnt, at Asus kortet har det og at Sapphire kortet ikke har, så jeg er lidt i tvivl om hvad du savner? Vil du gerne se VIVO testet eller mener du Asus kortet er bedre end Sapphire fordi det har VIVO eller hvad?
mht subjektivitet. En anmeldelse er jo netop til for at give anmelderens mening om produkterne, det kan aldrig blive objektivt og det er heller ikke meningen. Jeg prøver at gøre det så objektivt jeg kan og jeg prøver at se produktet fra det som jeg tror er størstedelen af vore læseres synspunkt.
Hvis du skal være helt ærlig ville du så ønske at få lov at læse mine oplevelser med installation af kort og software? Jeg mener, du kan stole trygt på, at jeg nok skal nævne, hvis noget ikke virker som det skal. Jeg er klar over, at man altid skal nævne når der er noget positivt, men netop mht. installation af hardware og software, mener jeg det er en selvfølge, at det virker godt og er brugervenligt, og dermed uinteressant at få at vide, at sådan forholder det sig også i virkeligheden med disse to kort. Er det, du efterspørger i virkeligheden en gennemgang af softwaren, altså med screenshots af, hvordan kontrolpaneler osv. ser ud eller hvad?