-> dsdsdk
Jeg kan godt forstå dit synspunkt. Men forstå mig ret: Hvis ikke vi skulle kunne diskutere forskellige forretninger, handler, gode og dårlige erfaringer her? Hvor så?
Ingen er selvfølgelig tjent med at blive hængt ud på en sådan måde som man måske kunne antyde her. Men, folk der oplever en SÅ ringe service og ligefrem noget der nærmer sig ulovlige forretningsmetoder, har de selvfølgelig ikke meget til overs for. Det kan jeg 110% godt følge dem i, da jeg selv har oplevet det.
Uanset hvilken grund du måtte have til at se denne offentlige gabestok stoppet, vil jeg ikke komme ind på her, men forstå, at folk er vrede over den måde der bliver drevet forretning på. Det kan hverket du eller jeg ændre på, men vi kan opfordre folk til at opføre sig bedre end han gør.
I mine øjne bør en mand som han ikke have tilladelse til at drive "forretning", men nu er det af sagens natur ikke til at forudse hvordan den slags ting vil udvikle sig. Vi kan kun håbe på det bedste for alle parter. Mange ser helst at manden holder sig langt fra hvad der hedder dansk forretningsliv, og blander sig helt og aldeles udenom hvad der bliver solgt at hardware herhjemme.
Jeg synes at det er i orden at folk udtrykker deres utilfredshed, uden at hænge manden ud offentligt. Det er nok at kritisere han forretning, og ikke mandens privatliv. Det er sagen uvedkommende, da privatsfæren er beskyttet ved lov herhjemme i Danmark, og vi bør derfor som fornuftige mennesker vise os bedre end han... Det er jeg enig med dig i, men du må ikke nægte folk at udtrykke deres utilfredshed, harme, vrede og hvad der ellers måtte presse sig på af årsager til at visse folk skulle have noget imod firmaet "Chippen.dk".
Der er absolut ingen grund til at synke under hans niveau, ved at benytte sig af fortmælende eder og besværgelser, idet det intet hjælper. Stol derfor hellere på, at en massiv opbakning om en sanktion imod 'Chippen.dk' vil bringe retfærdigheden til fyldest. Skriv breve til firmaet hvori I forklarer jeres problemer. Svarer han ikke på gentagne henvendelser, så benyt jer da, af juridiske søgsmål, og få jeres penge igen...
Som sagt: Overvej jeres udtalelser nøje... ;)