Proshop direkte = Dårlig levering.

Diverse d.  26. februar. 2004, skrevet af System
Vist: 524 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
26-02-2004 13:54:04
Svar/Indlæg:
0/11005
Hejsa.

Lige en advarsel til folk som har tænkt sig at bestille der.
De leverer via Pakketrans hvilket betyder udleveringen af pakken sker mellem 10-14. Kan man ikke være hjemme på det tidspunkt kan pakken afhentes på et nærliggende kontor (ca. 20 km. væk til trods for man bor i Kbh) og det er på hverdage mellem 10 og 18. De har IKKE åbent om lørdagen.
Hvilket firma benytter sig af sådan et firma til at levere pakker? Sikke et skod firma da.
Der er jo ingen der er hjemme i det tidsrum da man er på arbejde. Så lad være med at købe noget der. Det kan gå hen og blive en dyr fornøjelse. Jeg lod bare min pakke gå tilbage med det samme. Magen til ringe service skal man lede længe efter. Man kan da ikke tillade sig og bruge et ukurrant leveringsfirma til privat personer.

Hilsen Stefan

Beaviz

Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 13:59:47
Svar/Indlæg:
3214/18
Jeg bestilte nogle dvd-film fra proshop.dk. Og så vidt jeg ved, så er det selv samme firma som proshop direkte. Jeg fik leveret mine varer dagen efter med post danmark. ?:(

Sneglehunden

Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 14:02:30
Svar/Indlæg:
2502/221
har bestilt tastatur ved dem, kom da hurtigt nok, kan ikke huske om det kom med fragtbil eller post dk, men står vel på deres HP hvis du læser ordentligt efter..

synes ikke det er dårlig service at de sender med fragt firma, hvis det var mig ville jeg nok også være træt af postDK hehehe

petter78

Superbruger
Tilføjet:
26-02-2004 14:04:03
Svar/Indlæg:
316/10
Det hænger nok sammen med at Proshop direkte henvender sig meget til erhverv. GLS (som tidligere hed Pakketrans) er den største pakkedistributør i DK og det er ganske normal praksis de har mht til afhentning af pakker. De henvender sig bare ikke til private som post dk gør. Jeg er ret sikker på at det også står på proshop direkte's hjemmeside, så hvis du havde undersøgt dette inden kunne du da bare have fået leveret den på din arbejdsplads, det kan da ikke have været noget problem. Når jeg bestiller fra dem sørger jeg for at være hjemme på leveringsdagen.

Disco

Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 14:17:08
Svar/Indlæg:
270/58
Vil da nok mene det var en fordel, at få en pakke sendt med f.eks. GLS frem for post.dk. Da GLS passer meget mere på tingene, det er efterhånden ret ofte at en pakke fra post.dk har synlige hakker og lign. Det har jeg aldrig oplevet med GLS.

Jeg har også prøvet at komme for sent hjem til at modtage en pakke og ringede så til GLS-kontoret. Selvom der stod på sedlen at pakken først kunne afhentes næste dag, så fik ham jeg talte med fat i ham der kørte rundt med pakken, og han kom så forbi med pakken på tilbage vejen. Se det er fin service :e

Hvad bestilte du fra dem, noget tungt ?

Disco

Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 14:30:37
Svar/Indlæg:
270/58
Nej, jeg kan godt se det fra din vinkel - det er vildt surt, og hvis det ikke står skrevet på siden, så er det også for dårligt.

Prøvede bare at komme med et bud på hvorfor de bruger GLS og ikke post.dk - men det kan du jo ikke bruge til meget :l

Emerpus

Superbruger
Tilføjet:
26-02-2004 14:58:46
Svar/Indlæg:
626/20
Jeg tror kun det er ved større pakker at Proshop Direkte bruger andet end Postdanmark. Jeg har lige bestilt to netkort, de kom med Postdanmark. Når jeg bestiller fra Tyskland får jeg leveret med GLS, og jeg mener helt bestemt de forsøger levering 2 gange før man selv skal hente pakken. Men hvis man aldrig er hjemme i det tidsrum hvor de kommer, hjælper det selvfølgelig ikke noget...

Disco

Elitebruger
Tilføjet:
26-02-2004 15:07:12
Svar/Indlæg:
270/58
Ja, det er rigtig nok at de prøver to gange (lev. dag og dagen efter). Du skulle også gerne få en sedel i postkassen som du kan udfylde og give GLS-manden lov til at bare sætte pakken, eller stille den ved en nabo eller lign.
Men hvis du bor i lejlighed er det nok ikke så fedt :r