*LOL*... Tror det ser hyggeligt ud i aften, dette er blot et lille værelse hvor jeg surfer fra, klister noget mere op, klister, det er skammen sømmet fast. :e
Chaintech Geforce4 Ti4600 Noget ram En harddisk controller 2 stk. ATi Rage Fury pro (4 og 8mb) S3 Trio Virge 4mb 3 stk. ISA 10mbit netkort (BNC/TP), 3Com 2 stk. 10/100 mbit netkort Intel Pentium 200MHz MMX'er Et eller andet Chaintech socket A mobo Slot1 -> socket370 converter Pentium2 350MHz uden "skjoldet" ASUS P2B-LS monteret med 32+32+64MB PC100 SD-ram og en Pentium II 350MHz Et Mpeg-kort. Voodoo I - 4Mb 2 stk. Voodoo II 8Mb og 12Mb "nomame" 10/100mbit netkort 3Com 10/100mbit netkort
... er det ikke en vinder? ;) :p :e
Jeg uploader et billede på min hjemmeside eller i profilen senere. Er det ok?!
hvad med at pille din nuværnde putters indmad fra hinanden, hænge det op på væggen, samle det igen og køre med den derpå? Det ville sq være gejlet...... og supernørdet
man hænger da ikke hardware op på sine vægge! det er da det mest mærkelige jeg har hørt. man får sgu da aldrig hevet en dame hvis man så viser hende sit værelse! punani-reden er jo hellig grund. shiiit siger jeg! regner i ikke med at få noget sex? :e kan i så stoppe det og hænge nogle plakater af Victoria Silvstedt op i stedet. :00
Det hjælper jo virkelig også meget på damens "venlighed", at der hænger billeder af idealer rundt omkring. Det får hun det sikkert meget bedere af! ;) :p
Under alle omstændigheder: Så er det ikke alle der har plads til hardware i skuffer o.lign. Så derfor er væggen et godt "møbel" ;)
:) jeg har godt nok kun en kalender med hende og ingen som helst plakater. :00 mit hardware ligger under min seng og i bunden af mit tøjskab, hvor det hører hjemme. alle damer der betræder mit værelse/rede får det godt!! :e
Jeg lavede engang en planche' af min søster 486'er?.. Dog begyndte der at lugte umisgenkendeligt meget af brændt PVC da jeg fyrede op for den.. Hun blev en smule negativ? :00
Jeg har 4x bundkort liggende, og et A7N8X-E Deluxe Ultra 400 helt nyt det kan sq os komme op :D - 2x tnt2 kort, 1x GF4-ti4200 og et 4600, nogle lankort, 5 PSU'er, og en helt masse andet ragelse! så er der dømt krig!!!!!.
Jeg vil love jer, at jeg har en funktionel computer klistret på vægen i morgen, med det der bliver lidt svært, er at sætte Cd-rom drev op, skuffen skal jo helst være vandret.!!
hehe min kone flejner skråt hvis jeg begynder at smide alle mine stumper på væggen..
der er vel omkring en 50-60 blæsere i forskellige dimensioner - en masse floppydrev, Matrox Mill. II gfx-kort - en røvfuld heatsinks i forskellige farver, edoram i lange baner, osv - cpu'er lige fra socket 5 til celeron... kronen på værket vil nok være de to Socket 8 intel-processorer jeg rendte ind i forleden...
JA.. jeg ER en nostalgisk hardwarejunkie :e... og jeg er sq stolt af det!
Så kan det også være at jeg nu kan sælge noget gammelt hardware til jer! :i
Jeg har et gammelt mobo (ved ikke om det virker), som min gamle AMD K-6´er sad i (skulle vist virke), en gammel ca.300watt PSU (virker), og til sidst et gammelt GeforceMX2 (virker) eller sådan noget...