#12 ja ok, men det er som sagt smag og behag. hvilken version af TT silent boost har du? der er nemlig to A1889-01 og A1889, det var A1889 jeg havde og den har såkaldte hydrowave bearings som skulle mindske friktionen/slitagen, hvis du har -01 kan det jo være at den er blevet slidt og derfor larmer, hvis ikke så må jeg blot sige at vores definition på stille er forskellig :l
#13 det varierer vel fra køler til køler. jeg syntes blot at jeg ville nævne det, men det er ikke noget stort minus IMO.
#14 tak.. jeg er også ret glad for at jeg fik et så godt produkt til min første test, det gør det lidt sjovere. uden at afsløre for meget så kan jeg oplyse at jeg har et par guider og artikler "under udvikling" som jeg også nævner i #10 og jeg vil selfølgelig stadig blive ved med at teste de produkter jeg får tildelt. personeligt syntes jeg også det kunne være sjovt at tage sådan en køler som TT SB og sætte på mit gfx og så poste nogle resultater i "kommentarer til testen", og i de tilfælde hvor jeg får lov vil jeg self. også gøre det.
mvh kristian