FX-51+9800XT i Laptop!?!

Overclocking d.  27. februar. 2004, skrevet af o27
Vist: 365 gange.

o27

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2004 00:34:34
Svar/Indlæg:
937/191
hva det kan da vist ikke helt passe det her hva? http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAP...
lyder da lidt som en and!

Lynge

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2004 01:38:18
Svar/Indlæg:
485/57
hehe ø27, se lige navnet på den lappy "Imaginary Notebook"

🙄

det er en and!

"Verkaufe hier ein imaginäres Notebook, das ich bei einem fingirten Gewinnspiel gewonnen habe - leider weiß ich nichts damit anzufangen, daher verkaufe ich es hier. Es hätte folgende Koponenten"

Jeg sælger hermed en imaginær notebook, som jeg har vundet i et falsk lottri - desværre ved jeg ikke hvad jeg skal bruge den til, derfor sælger jeg den her. den har flg komponeneter.

"Es gilt zu beachten, dass dies die Autkion eines Privatverkäufers ist, der keinerlei Funktionsgarantie für das Notebook geben kann, ist. Dennoch ist das Gerät neu und vor kurzem erst konstruiert worden. Außerdem ist wichtig, dass man bei Zuschlag den Artikel "wie er ist", also die freien Verfügungsrechte an den Gedanken an ein Highend-Notebook, erhält - es handelt sich keineswegs um einen realen Computer, dennoch ist es möglich, ihn in mental zu benutzen! Bei dem Bild handelt es sich um eine Illustration des Notebooks."

Man må tage for øje, at denne auktion er en privatpersons, som ikke garanterer for nogen funktionsdygtighed for notebook'en. Men alligevel er den ny og lige bygget. desuden er det vigtigt at huske på, at man køber den "som den er", altså man har brugsretten på at tænke på en high-end computer - det handler overhovedet ikke om en real computer, men det er stadig muligt at benytte den mentalt. Mht billedet er det blot en illustration af en notebook.

Damn jeg kunne huske alt det tysk!!

o27

Elitebruger
Tilføjet:
27-02-2004 16:48:29
Svar/Indlæg:
937/191
lol desværre er mit tysk ik lige helt så skarpt! sgu mange år siden jeg havde tysk i folkeskolen :00