Jeg har aldrig brudt mig om dem, vandt engang en præmie hos dem, men der gik flere måneder inden jeg langt om længe fik den, men der havde jeg også kun spurgt dem sådan ca fem gange.... :l
Det er fandme det bedste jeg længe har hørt, pånær man så ikke har nogen garanti på sine produkter mere. :l Men derfor er det det bedste der længe er sket
Jeg sørger over deres lukning... det var nu rart at man havde en hardware-shop inden for rimelig afstand af sit hjem så man kunne tage ud og se varen og røre varen, inden man købte den...
Mht. Service så har de behandlet mig ganske udemærket... har dog hørt om andre der har haft problemer...
WHOAAAA gik lige ind på deres side og bestilte lidt hardware. da jeg fik ordre bekræftelses mailen så jeg at webshoppen lå ca 7 km fra. derfor sendte jeg dem lige en mail om jeg ikke kunne komme og afhente de varer jeg havde bestilt i stedet for at sende det med post.dk det kunne jeg godt. så vi aftaltes at mødes på den bus station hvor min bus ville holde. og mødes der så. som sagt så gjordt. og nu her ca 3 kvarter efter at jeg indgav min ordre sidder jeg med mine varer. DET ER JO HELT VILDT.
se det kalder jeg sku for service. det er godt nok trælst at den butik lukker :(
Waterheads.dk er REN service efter min mening, har kun haft et enkelt problem, men det var ikke deres skyld, men deres email der var gået ned!, håber sq helt klart de kommer op og køre igen om ikke så længe!.
Det er lidt synd at de ikke har smidt alle de ting der skal sælges billigere op på siden på samme tid, så man evt. kunne samle sig et helt system el. bare få flere af delene. f.eks. overvejede jeg at købe et par ting tidligere, men ombestemt mig da jeg ikke ville betale så meget i porto bare for et par dele. Nu hvor jeg så fundet et par ting mere, er de andre dele solgt :l
Ærgeligt, var ellers her jeg købte mit allerførste vandkøling, godtnok var det forsinket et par uger. Men de kom så til gengæld selv kørende hele vejen til det mørke jylland med alle mine dele samtidig med at vi fik en lille snak om hvordan det skulle monteres. Min første 1700+ blev også købt ved WH. Den gang belv jeg sågar guidet igennem pr. telefon hvordan jeg skulle unlocke den ordentligt 🙂
Herlig service, håber i finder du af at starte noget lignende igen!
Nej der er vist ikke meget forskel - jeg skulle da også have den gennem forbugerstyrelsen for at få mine penge tilbage for en afbestilt 1700+ - men det lykkedes da til sidst......