Superbruger
Tilføjet:
29-02-2004 01:26:36
Svar/Indlæg:
207/50
Hej på den anden side
Jeg har tidligere lavet et indlæg for at for nogle ideer; hvordan jeg skal få plads til noget vandkølning i et Sonata kabinet. Det har jeg fået nogle ideer til nu, men du har jeg kommet til at overveje et par ting.
Jeg er blevet enig om at jeg vil have noget vand i systemet, da jeg er træt af alle de blæsere... de larmer for vildt ☹ Hvad jeg ikke kan blive enig med mig selv om er, hvad jeg skal bruge pengene til. Som jeg ser det, er der tre alternativer:
1. Ekstern køling- f.eks. Koolance EXOS,
2. Sæt - f.eks Swiftech 8500X-P eller
3. Noget jeg selv sætter sammen.
Der skal dog siges et par ting - jeg har kun plads til en 120mm rad og lige meget om et evt. sæt indeholder det eller ej vil jeg montere et VGA hoved foruden et CPU hoved.
Spørgsmålet er så, hvad jeg skal gå efter, hvad jeg har lagt mærke til er at prisen ser ud til at være den samme i den sidste ende, eller er jeg galt på den?
De fleste af jer fanatiker (ment som noget positivt) sværger helt sikkert til at lave det hele selv og det forstår jeg godt, en kok vil nok heller ikke købe ind i Bilka. Om jeg dog skal købe et sæt eller selv sætte noget sammen bliver der kun plads til en 120mm rad., som vil blive placeret udenfor (bagsiden ved blæseren).
Om vi lægger alle vores holdninger og ideer på hylden, hvad vil så være det bedste for mig? Det skal ses ikke høres 🙂