Hey - jeg har hørt noget om man kan skrive en commando som får ens HDD til at gøre det samme igen og igen lige ind til den brænder sammen.... Hvordan gør jeg det?
Har en 4gb HDD jeg ikke gidder mere :P Og så kan jeg måle temps på samme tid, hehe
Lyder lidt som det min brænder er begyndt med, den står temmelig længe og speeder op siger klik går i stå og starter så forfra, (siden den begyndte er det ikke lykkedes mig at brænde en med 52x, dog er det med temmelig meget tålmodighed lykkedes at brænde en med 12x og en med 10x, og så i mellem tiden har den så lavet 2 fejl brændinger) det lort!
#0 du skal da bare flashe din disk med en gammel firmware til IBM's 75 GXP serie - grunden til, at de døde for et godt ord, var at læsehovedet stod stille det samme sted på disken, når de idle'de.
Altså den mest sikre måde at dræbe en harddisk er at modde/flashe den til en 75 GXP :e
Hvad med at bruge den til casemod, hiv låget af den, smid lidt lys i den, knald noget plexi på, sæt noget power til spindle motoren, du behøver jo ikke at være forsigtig, når den ikke skal bruges.
så engang noget kode til en trojansk hest som der skulle kunne stresse hd'en så den gik istykker. Jeg testede det dog aldrig 8) men jeg vil da tro at med windows95 inde så skulle det nok virke, tror der er for meget sikkerhed i windows xp og lign.
Men den computer som jeg har det liggende på mangler lige p.t ram. :l