Da Illisher her fra siden bestilte igennem Americashopper (vi var tre i alt) for ca. 5 uger siden, har der været en del problemer med stort alt. Pt. sidder jeg stadig og venter på min vare, men håber på at den kommer i denne uge.
Americashopper (eller en af de andre selskaber) ville have 15% af varens værdi, så det er også en minus faktor man skal tage højde for.
For det første var der enorm ventetid så vidt jeg kan forstå, før Americashopper fik taget sig sammen til at bestille diverse ting. For det andet blev hele lortet snupppet i tolden, så der blev takseret for mit vedkommene et par hundrede kroner (til at overleve med), samt lidt ventetid. For det tredje har de konstant udskudt ankomsten en tre-fire gange, hvilket har været frustrerende igennem hele forløbet.
nu vil jeg lige gøre klart, at jeg ikke har alle facts på plads 100%. Dvs. at jeg lige vil bede Illisher om at chekke denne tråd - han kender alle tallene bedre end mig. Men en ting er sikkert uanset; han/vi har været meget uheldige. Så vidt jeg kunne forstå på Illish
er vi de første som har været ud for så meget ventetid og told chek (tyske GLS).
9800XT i US = 2600,- (ca.)
slutpris incl fragt, gebyrer, told osv. = 3400,- (ca.)
man kan i dag købe et 9800XT til ca. 3500,- (edbpriser.dk)
.exeo