Computer genstarter af varme

Diverse d.  01. marts. 2004, skrevet af System
Vist: 144 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
01-03-2004 22:12:05
Svar/Indlæg:
0/11005

Godaften :).

Tja som overskrifter lyder er jeg bange for mit Ati 9800SE@Pro ik kan li varmen og genstarter nå den bliver for varm.. Jeg er dog ikk helt sikker. Hvis i tænker Cpu måske så har testet min cpu og den er ikke for varm og den klarer en Test fint. (har brugt et pro. der hed Toast) Men Problemet sker for det meste nå jeg sidder inde i et spil og så efter en 30 min så genstarter compen.. har målt hvor varm mit gfx ca er og den siger 57 Grader nå jeg er inde i spil.. Jeg sat en blæser til at køre henover gfx kortet og det hjalp en del nu er jeg heldig og kunne forøge de 30 min. but anyway.. Skal jeg købe ny køler til mit gfx (har standard nu) eller hvad skal jeg gøre?

Takker herfra Hilsen Zeus^

Ps. Tænkte på en Zalman http://www.zalman.co.kr/englis...

CMJ

Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2004 22:54:53
Svar/Indlæg:
872/65
hvis du har køleren med til det så vil jeg godt mene at den kan klare det !

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2004 23:00:46
Svar/Indlæg:
10398/435
prøv at se om gfx'et laver artifacts... hent atitool og leg med det. www.ocfaq.com/atitool

vanovich

Elitebruger
Tilføjet:
01-03-2004 23:28:40
Svar/Indlæg:
3972/242
most of the time its the cpu that shuts the comp.try seing the temp on it while or 30 min after play.if you have a software on that board theres probably somewhere where you can adjust the turn off safty temp.and set it a bit higher.it happened to me once with an abit bd7II board.i configured winbond moniter in biose and never happened afterwards.so you never know.gad bare ikke skrive på dansk,my danish sucks