Snakkede med Søren (manden bag) i går og lavede den endelige bestilling i morges. Det lød til han havde og skulle til posten med en hules masse varer. Du modtager sikkert dine varer i morgen, da posten ikke modtager pakker om søndagen.
Jeg har fået de ting som jeg bestilte med efterkrav igår, og de løse lidt billiger ting sendt per forudbetaling har jeg lige fået. Så jeg synes godt man kan tage hatten af for Søren og waterheads for ikke at misbruge deres lukning til at snyde folk. De sq til at stole på... Og knald gode tilbud...
Jeg er lige kommet hjem fra posthuset med Epox boardet og køleren jeg bestilte.
Da jeg åbnet pakken lå der en lille bonus til mig: En 3,5" Revoltec fancontroller. Det kaller jeg virkelig service! Det er synd at de er lukket :( Waterheads: Håber i kommer sterkt tilbage!
Jeg har ikke fået min vare bestilt i mandags og har været "dum" nok til at betale forud gennem en bankoverførelse :x forsætligt bedrageri vil jeg mene hvis jeg ikke modtager "lagervaren" i dag x( Men så er det sgu dejligt at der ikke er nogen bagatel grænse (hehe) :i
Jeg fik mit Epox+ i går :e Jeg betalte iøvrigt forud :e Så i skal nok få jeres sager, jeg skrev en mail til dem for lige at værer sikker på om de nu havde sendt. De svarede pænt tilbage, såå det. ;)
#18, hvordan vil du få fat på dem via tlf?...! Jeg har ringet 100 gange til dem, uden den blev taget.. Den ene gang jo, men det var et nummer jeg fik støvet op til hans kæreste, og hun ga mig nummeret til det nye, men der var itnet svar..!
Jeg skrev en Mail på a@vho.dk og fik svar dagen efter. Jeg truede dem ikke, men skrev på en bestemt måde. Så som, vi har et god holdning til jer her på oc, det håber jeg vi vil blive ved med at ha ;)