#10 Som jeg også har skrevet til dig i en pm, så behøver de muligtvis ikke køling, men de bliver varme. Efter min smag bliver de for varme, derfor valgte jeg at pakke dem lidt ind i kobber på Antec'en.
#11 Fandt du noget på google, jeg har ikke haft held til at finde andet end de links der har været i denne tråd og din gamle tråd. Jeg har ledt meget efter en Antec der var vandkølet som inspiration inden jeg vandkølede min egen, men jeg måtte give op. Den er besværligt at vandkøle, så spørgsmålet er hvor mange der rent faktisk har vandkølet Antec psu'er. Har du nogensinde fået vandkølet din psu? Hvis du har, har du så billeder.
#15 Mht de støjspoler, så har jeg allerede skrevet det flere gange, de behøver muligvis ikke køling, men det er meget få vandkølede psu'er der rigtigt er skrevet noget om, så hvem ved? Prøv at lade være, jeg har kørt uden i længere tid (et år) og min psu kører da stadigvæk og er lige så stabil som før. Men hvem ved om det holder lige så længe som en luftkølet psu?
Jeg (og bladerunner!) syntes bare at de blev for varme, derfor vandkølede jeg dem.