Vapochill Se@XE

Overclocking d.  02. marts. 2004, skrevet af System
Vist: 228 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
02-03-2004 17:12:01
Svar/Indlæg:
0/11005
Hej!

Er der nogle der har købt en 134a- 404A konvertering direkte fra Asetek?. Så har jeg nemlig lige et par spørgsmål til denne. Jeg mener også en gang og have set dem "reklamere" for dette på deres Hp, men kan sq desværre ikke finde den mere?
Aphix

Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2004 17:15:20
Svar/Indlæg:
1494/10
Det er nok bedst at spørge om Vapo ting inde på deres eget forum ;)

Men det skulle være ok at købe sån et opgradering ved dem da man så stadig har garenti på det og de tester det for dig, men de tager også noget mere end hva det koster ved den lille lokale ;)

SoundWave

Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2004 18:38:50
Svar/Indlæg:
3011/103
Jeg mener bestemt ikke, at Asetek udfører dette mod. Hvorfor skulle de? Skulle de sælge deres SE og så bagefter modde det for folk?

MSB.dk

Superbruger
Tilføjet:
02-03-2004 18:50:08
Svar/Indlæg:
85/8
Prøv at tage kontakt til Lars herfra Oc.dk, mener at han fik hans vapo moddet med r404

SoundWave

Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2004 18:55:47
Svar/Indlæg:
3011/103
--> 9#

Lars fik det ikke moddet. Han skulle have været med den dag vi skulle derud, men han solgte sit Vapo lige i det tidsrum.

--> 10#

Hvad skal du bruge det bevis til?

Lars

Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2004 19:08:37
Svar/Indlæg:
3712/44
Jeg vil bare lige bekræfte hvad SoundWave siger, at jeg ikke fik udført noget mod på mit Vapo PE. Inden den store modde dag oprandt havde jeg solgt mit Vapochill.

IMO ville jeg finde en god kølemontør, der ved hvad han laver og tager sig tid til at finpudse mængden af 404a med maskinen under load. Det er min opfattelse at det mod petter78 herfra oc.dk lavede på adskillige Vapo/Prommy systemer virker fint, og hvis han kan overtales til at gøre det igen er han nok en del billigere end Asetek selv ville være det. Og IMO nok lige så god.

AXE

Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2004 19:17:13
Svar/Indlæg:
1135/38
Øhhh hvad er det lige du har gang i ConDor. Har du ikke andet at få tiden til at gå med end at Chikaner ASETEK inc. Eller sagt på en anden måde hvis du ikke selv har VAPOChill hvorfor roder du så i det ja jeg fatter det ikke lige. Og hvis ASETEK har valgt at lave deres systemer på den måde de gør det. Ja så kan du vil være ligeglad. Det rager jo ikke dig vel så find lige noget andet at lave der er sku nok andet hvor du kan få opmærksomhed ved behøver det ligefrem at være på bekostning af et eller andet firma. x(
Det er lige precis den slags folk jeg ikke kan snuppe. x(

AXE

Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2004 19:28:30
Svar/Indlæg:
1135/38
Ja men hvis du mener du ved hvad der er galt med deres system så vil jeg da gerne høre noget om det. Men nu når du ikke selv har et system så kan jeg ligesom ikke rigtig tage det for gode vare det du siger. Hvad mener du så om Prommy/ MARK II systemet er det også fuld af fejl. Eller er det simpelhen bare fordi du har en eller anden problem med ASETEK inc. som jeg ikke kender til. :00

Klabautermanden

Superbruger
Tilføjet:
02-03-2004 19:32:14
Svar/Indlæg:
194/13
søg i forummet under salgstrådende så kan du finde alle dem der har solgt et asetek moddet vapo se og kontakte dem.. meget sjov ide du har fået dig der :00

Lars

Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2004 19:32:17
Svar/Indlæg:
3712/44
ConDor> Jeg forstår ikke helt hvad du egentlig er ude efter? Jo altså at du vil bevise enten det ene eller det andet, men hvad vil du opnå ved det? Jeg spørger ikke for at nedgøre dit forehavende, blot af interesse.

Officielt laver Asetek ikke de mods for folk, og slet ikke med garanti. Det fremgår ret tydeligt af deres informationer på forummet. Men hvis man nu lige kommer forbi (eller ringer), mon så ikke man kunne finde en venlig medarbejder der kunne hjælpe én? Det kan jeg egentlig ikke rigtigt se noget problem i.

AXE

Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2004 19:35:45
Svar/Indlæg:
1135/38
Noget andet er jeg forstår ikke hvorfor du ikke bruger din viden positivt Såsom til at lave det perfekte system. ja jeg kunne sku ikke lade være hvis det var mig der havde den viden om hvordan man skal lave det heldt rigtig fra A til z. Du kunne sku da tjene kassen på det mand. Jeg mener det heldt seriøst det kunne jeg simpelhen ikke ladevære med hvis det var mig. Jeg kunne godt tænke mig at jeg havde den viden der skulle til for at lave et nyt system på 300Watt's efekt og den skulle så sidde i en af de der Smarte CUBE server kabinetter hvor der er rigelig med plads til Compressor systemet i den ene side af kabinettet. :e

AXE

Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2004 19:44:53
Svar/Indlæg:
1135/38
Hey jeg har et link her til det kabinet jeg snakker om den ku sku da blive tæske lækker med det system i + lidt vand til div. varme dimser. :e

http://www.edbpriser.dk/Listpr...

AXE

Elitebruger
Tilføjet:
02-03-2004 20:15:19
Svar/Indlæg:
1135/38
Hmmm jeg kan sku ikke lige finde en Review af det kabinet nogen steder kunne sku godt tænke mig at se nogle billeder af den uden siderne på. Så hvis der er nogen som har et link så vil jeg sku blive glad. :e

PS. Glad er sku godt :e