0# ja jeg kan heller ikke finde dem som et dual sæt nogle steder. Men ellers køb dem hos shop4memory.com de er fine nok, jeg har selv handlet hos dem før, der gik ca. en uge så havde jeg mine ram.
har selv bestil Mushkin pc3200 Hi-Performance 2-2-2 ram (bh-6) og OCZ pc3200 ultra platinium limited edition (bh-6) da der er flere inde på xtreme der har clocket nogle sindsyge hastigheder på disse ram :e det er så bh-6 istedet for bh-5 men det ser ud til at bh-6 er endda mere vild med meget volt end bh-5 så hvis du har mulihed for at smide en del volt i dem så går du ik galt i byen med nogen af dem ;) Eller er der jo Corsari rev. 1.1 eller alle Hyper X uden "A" i modelbetegnelsen sku være bh-5 ;)
Tror ikke du kan finde nogle. Så skal du stjæle dem de har til RMA brug :e Folk er begyndt at hive BH-6 til sig, fordi de andre ikke er til at støve op.
arcoZ# tjaa. jeg ved det nu faktisk ikke. OCZ skulle have nogle der var ca. lige så gode som dem, men kan ikke huske hvilke det er. Det kan jo godt være de er udgået. Men hvorfor? det kan de da ikke være bekendt.
(du kan købe mine :p :p) ej, dem skal jeg nu selv bruge. hehe :D
jeg gider sku ikke købe dyre ram næste gang jeg skal, der er sku ikke særligt meget forskel på de billige og dyre aligevel, ikke det helt vilde hvertfald, og kan få dobbelt så mange ram, for de samme penge!