#16 - Jeg syntes ikke helt din historie holder, for du snakket udelukkende om nyere chipsets fra Intel, og ældre chipsets fra AMD. Jeg har efterhånden en del erfaring med computere, blandt andet er jeg systemadministrator på en radio, og jeg må sige at jeg ikke rigtig kan få øje på noget Intel-system, hvor der ikke kommer sjove fejl, og vi har alt mellem Pentium II og 4. Især systemer fra Intel med RDRAM er fuldstændig latterlige, og vi har måttet udfase sådanne systemer før endnu ældre systemer, simpelthen fordi de ikke var til at arbejde med.
Vi er begyndt at bygge AMD-baserede maskiner, og hvor jeg personligt ikke tidligere har haft problemer, har der været lidt problemer med at få NetBEUI netværk til at virke på dem, som bruges af vores program til afvikling af radio. Ellers må jeg sige at vi er yderst tilfredse med AMD maskinerne, og jeg bruger også AMD, når jeg bygger maskiner til venner og bekendte, og problemer hører jeg sjældent om.
Sidst vil jeg da lige nævne at min primære maskine er en Dell, med Pentium-M processor, og den har altid opført sig mærkeligt i opstarten, hvor den er 2 minutter om at initialisere netværket, ellers er det en skøn computer, Pentium-M er en yderst kompetent processor.