Overclocker
Tilføjet:
03-03-2004 12:07:55
Svar/Indlæg:
0/11005
Som det fremgår at overskriften, så er dette en ny del af bedste test af PC.
Den anden tråd var ved at dreje ind på et nyt spor, så jeg tænkte vi hellere måtte skifte navn og emne.
Jeg sidder med den her stand.PC som I kan se, og nu er den 1 år gammel, så nu er det tid til at se hvad den ellers kan...
Som I kan se, halter den nogle steder, men lad det allerede være sagt nu: der skal IKKE nyt grafikkort i - maskinen er udelukkende bygget til at arbejde med CMS-systemer på og til grafik mv. ikke til at spille på, så dette 64MB gfx-kort er fint.
Men.. det kunne være sjovt at se hvad man kan få ud af den, ved blot at pille her og der - så det vil jeg lade alle jer der har forstand på det komme med forslag til.
Så bare kom igang, emn lad nu være med at forslå vandkøling osv. for det har jeg slet ikke plads til - så heller gode råd og vejledning vedr. kompressorkøling.
I kan se i min profil hvordan og hvorledes med Vcore osv osv. men læg specielt mærke til test / benchmark resultaterne - de springer mig for vildt i øjnene som værende utroligt dårlige af een eller anden årsag.
:/:Frandsen