Jeg har haft præcis samme problem... jeg måtte sætte mig ned og manuelt skrive en mail hvor jeg forklarede problemet og at jeg havde forsøgt at afmelde mig både det ene og det andet sted - og nu modtager jeg ikke mere :)
Jeg syntes at ændre adresse er en dårlig idé - lav et reply på næste nyhedsbrev og bed om at blive afmeldt. Hjælper det ikke forsøger du én gang til hvor du sætter spam@fs.dk på som CC... så plejer der at ske ting og sager :)
hmm ja, det virker heller ikke at rette det i sin profil.
7# det er super, så håber vi det bliver løst. Tror du der kan blive oprettet en nyhed om det, da jeg tror der er mange der gerne vil afmeldes, da de alligevel ser tingene herinde først.
hmmm...men alligevel har nordvang tid til at kigge tilfældigt forbi siden, og lede efter tråden om nyhedsbrevet, som efter 6 dage uden aktivitet absolut må være droppet ud fra forsiden af oc.dk. Smut med dig hvis du ikke kan li lugten i bageriet! Han er sikkert en HOL'er... fy skam dig! gå tilbage og lav nogle flere glimrende test af logitech mus! prøv at lave en test af Logitech® Cordless TrackMan® Optical vs. MX700 og Explorer 4.0. han vil sikkert komme til den konklusion at trackman'en rox! og i øvrigt tilføje at der dog intet er noget der kommer op på siden af hans egen Sandberg ps2mus med ægte gymmikugle og lynhurtig ledning!
hmmm.... måske jeg er lidt morgensur :l er lige kommet hjem fra vagt på kasernen!-> men yeearh... har fået internet adgang i hovedvagten, men det er ærgeligt at se hvor meget aktivitetsniveauet falder kl 4 lørdag nat.... selv internettet blev hurtigt kedeligt! lad os få en opsamling på hvad der er sket i nattens løb: jeg starter:
vi splejser om 50 pakker mariekiks til ham, så har han lidt at gøre godt med.. fedt at rive op i en 3måneder og 6 dage gammel tråd.. hvad med at smut et andet sted hen hvis ikke du kan lide det, ellers kom med noget konstruktivt istedet for det bæ. Du kan sikkert ikke engang selv finde ud af noget med en computer nQQb.
(Hader folk der skal sige lort når de ikke er bedre selv)