Jeg har lige købt et radeon 9700@9700pro som sorte slyngel..... Jeg fik afvide at det kort skulle køre ok. Da problemet var at de anordninger som skulle holde køleren har defekte ved ankomst... nu har jeg så sat 2 andre (som en ven lige lånte mig til test.) og når jeg starter op kommer den til windows start screen (der hvor den loadbar er) og da der kommer sort skærm før windows rebooter min comp. Nu er spørgsmålet hvad der går galt. Den gør det samme når jeg forsøger at gå ind i fejlsikker tilstand. Vil gerne have support hurtigst muligt... PS. jeg har lånt dem til i morn så der har jeg tid til at prøve de forskellige forlslag som folk har til kortet.
check mine specs :D Det er et nforce2 400.... Epox 8rda3g det samme som 8rda+ bare uden sata. Jeg forstår det simpelthen ikk.... jeg havde et 9800pro i og det funkede perfekt. I andre forums anbefaler de mig at formatere men det vil jo være fuldstændig unødvendigt hvis der er nogen der har samme problem og har fixxet det :)
kk, jeg kan lige prøve en windows repair, men hvis den ikk starter hva kan det så være.... Det kan da ikk være kernen som er beskadiet da der vises billede når jeg tænder... så kan kernen da ikk være beskadiet ? eller ?